xcy

Alla inlägg under mars 2009

Av rebecka - 23 mars 2009 20:59

Hejsan allihopa. idag var det en härlig dag, studiedag. jag har latat mig, nästan hela dan. det blev ju superG träning nu på kvällen. på fredag och lördag är det dm, kulkul. imorrn är det skola. usch. jag har inte skrivit på ett tag, eftersom att datorn nere fick typ virus från den här sidan, eller jag vet inte men då vågade jag inte gå in på den på ett tag. men nu funkar det. jag är trött och orkar ingenting. det känns som om jag kommer bli sittandes här hela natten. jag har huvudvärk och det suger. imorrn får vi läxa om afrika, och prov på fredag. fy och usch. jag skriver aldrig långa inlägg men det är ju faktiskt jobbigt. jag tänker sova nu. hejdå (:

Av rebecka - 17 mars 2009 16:36

hejalla. NY BLOGG! :D

jag minns inte lösenordet på den andra så jag gjorde en ny. idag på skolan så började jag och frida hacka is och domm andra spelade bandy och då dom skulle byta lag så orkade dom inte spela nå mer och hjälpte oss att hacka och sen så har vi hackat fram fyrarutorplan :D den var full med is, så nu kan vi spela fyra rutor. och vi fick extra rast att bli klar med det! (y) så idag var en ganska bra dag. jaa och jag har sett andra avenyn, idag. det är så bra. greger och sigrid tänker typ skiljas :o OCH JAG SKA FÅ LÅNA ONE TRHEE HILL AV MILLAN! :D efter att rebecca har haft den -.- och det är tävling i åre i helgen men jag tror inte jag ska på den. jag ska nog vara med frida, sara och keive istället. :D sen ikväll är det bygglov, och jag tog på mig matteläxa. idag igen. så då det är bygglov får jag väll sitta och jobba. sen så har det inte hänt så mycket mer idag tror jag. och jag saknar massa folk<3 men hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards